مصاحبه با استاوروس لامبوریس، مدیر عامل HYCM
نوشته شده توسط : Mihayloo

شما از یک مرورگر قدیمی استفاده می کنید. ممکن است این یا سایر وب سایت ها را به درستی نمایش ندهد. شما باید یک مرورگر جایگزین را ارتقا دهید یا از آن استفاده کنید.

Enivid

مدیر

امیدوارم چند مصاحبه جالب با چهره های برجسته دنیای تجارت فارکس را از دست داده باشید. امروز، برای توجه شما مصاحبه ای با استاوروس لامبوریس، مدیر اجرایی و مدیرعامل HYCM - شرکتی که دهه ها تجربه در تجارت کارگزاری دارد، پیشنهاد می کنم. متأسفانه استاوروس به همه سؤالاتی که برای او فرستاده بودم پاسخ نداده است و جالب ترین آنها را به نظر من (در مورد بیت کوین و گزینه های باینری) کنار گذاشته است. با این حال، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وضعیت فعلی صنعت از پاسخ های او وجود دارد.

HYCM چگونه به عنوان یک شرکت در تجارت مالی و سپس در تجارت خرده فروشی فارکس شروع به کار کرد؟این شرکت چقدر با آنچه 40 سال پیش بود متفاوت است؟

HYCM دارای سابقه عملیاتی 40 ساله است که خدمات معاملات آنلاین قابل اعتماد و شفاف را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. ما از طریق پیشرفته ترین پلت فرم معاملاتی و اپلیکیشن موبایل خود و ارائه طیف کاملی از دارایی های قابل مبادله، در ارائه دسترسی معامله گران به طیف درجه یک از خدمات برتر هستیم. در طول سال‌ها، ما به طور مداوم بر خدمات با کیفیت به مشتریان تمرکز کرده‌ایم تا مشتریان ما بتوانند از یکی از بهترین تجارب تجاری در صنعت لذت ببرند.

این شرکت بخشی از گروه Henyep، یک مجموعه بین‌المللی است که در سال 1977 تأسیس شد، با مشاغلی در زمینه خدمات مالی، دارایی، آموزش و امور خیریه و توسط اداره رفتار مالی انگلستان (FCA) تنظیم می‌شود، مجوزی که در سال 1997، دبی به دست آمد. سازمان خدمات مالی (DFSA) در دبی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC). این شرکت در سراسر جهان با دفاتری در انگلستان، هنگ کنگ، قبرس و دبی نمایندگی دارد. از نظر تفاوت این شرکت با آنچه 40 سال پیش بود، تغییرات زیادی رخ داده است و ما به موازات تحولات در صنعت فارکس به طور کلی تکامل یافته ایم. در طول سال‌ها شاهد افزایش در معاملات فارکس بوده‌ایم که به نوبه خود باعث رشد تعداد کارگزاران فارکس شده است، بنابراین اکنون رقابت بیشتری در بازار وجود دارد. نه تنها واضح است که این بخش رقابتی تر شده است، بلکه هزینه های جذب مشتری نیز در حال افزایش است، بنابراین ما دائماً باید به دنبال راه هایی برای مدیریت این تغییرات و برتری در صنعتی باشیم که قرار است طی چند سال آینده حتی بیشتر تکامل یابد. قوانین بیشتر صنعت همچنین به معنای دستورالعمل‌های سخت‌تر و اجرای سخت‌گیرانه‌تر بوده است و مانند سایر شرکت‌کنندگان در صنعت، ما مجبور شده‌ایم بیشتر بر روی انطباق داخلی و شفافیت بیشتر تمرکز کنیم - همه اینها به نفع مشتریانمان است. علاوه بر این، پیشرفت‌های فناوری عاملی در رشد و توسعه شرکت بوده است و ما شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی از جمله مواردی است که توسط ارائه‌دهنده پلتفرم ما، MetaQuotes (MetaTrader) انجام شده است که به ما کمک می‌کند تا نیازهای متغیر معامله‌گران خود را برآورده کنیم. در نهایت، تغییر روند به سمت تجارت تلفن همراه با برنامه های تلفن همراه همراه با پیشرفت در پرداخت های آنلاین نیز روند معاملات را تسهیل کرده و روشی را که در آن درصد زیادی از مشتریان ما تجارت می کنند، تغییر داده است.

پایگاه مشتری ما شامل هر دو مشتری خرده فروشی از جمله معامله گران حرفه ای و مشتری های نهادی است. مشتریان خرده فروشی فردی را که به دنبال تجارت فارکس است و از نوسانات بازارها استفاده می کند ، حساب می کنند. برخی از این موارد ممکن است قبلاً "شغل روزانه" داشته باشند اما برای افزایش درآمد خود تجارت می کنند. از طرف دیگر معامله گران حرفه ای ، تمام وقت در تجارت فارکس یا در یک محیط خصوصی یا در یک محیط شرکتی کار می کنند. مشتریان شرکت های ما مشتری های نهادی هستند که از صنعت فارکس به عنوان وسیله نقلیه ثانویه استفاده می کنند تا بازده سرمایه گذاری (ROI) را انجام دهند. مشتری های نهادی که به دنبال شروع یک شرکت هستند می توانند به جای شروع از ابتدا از راه حل های برچسب سفید HYCM استفاده کنند. سرانجام ، ما با شرکای خود کار می کنیم که تعداد زیادی شبکه از شبکه دارند و به دنبال این هستیم که با آموزش و ارائه مقدمه ای برای HYCM ، که یک کارگزار محکم و معتبر هستند ، از این اتصالات سرمایه گذاری کنیم.

شما توسط FCA و CYSEC تنظیم می شوید. چه تأثیری از اجرای Brexit در تجارت خود دارید؟

Brexit یکی از بحث و گفتگوهای سیاسی و اقتصادی در طول سال گذشته از زمان رای گیری انگلیس به ترک اتحادیه اروپا بوده است ، و حتی اگر ماده 50 اکنون مورد استناد قرار گرفته است ، اما هنوز هم عدم اطمینان در مورد تأثیر Brexit در هر دو شهر وجود دارداز لندن به عنوان یک مرکز مالی و کارگزاران فارکس که از لندن فعالیت می کنند و شیوه هایی که مشاغل آنها تحت تأثیر قرار می گیرد. همانطور که می دانیم مسئله اصلی شرکتهای خدمات مالی امکان گذرنامه است و به شرکتهای اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا در یک حوزه قضایی تنظیم شوند تا محصولات خود را در اتحادیه اروپا بفروشند ، بدون نیاز به به دست آوردن ترخیص نظارتی در هر حوزه قضایی که در آن فعالیت می کنندوادبا Brexit ، این می تواند به خطر بیفتد. در مورد معامله گران فارکس انگلیس ، مسائل پیش روی آنها از نظر استراتژی های سرمایه گذاری آنها نامشخص است. در حالی که دولت انگلستان به دنبال Brexit تا حد امکان از اقتصاد انگلیس اطمینان حاصل کرده است ، چنین تضمینی به سرمایه گذاران صورت نگرفته است. با این حال ، برای HYCM ، "تجارت را طبق معمول" پیش بینی می کنیم. به عنوان یک کارگزار چند تنظیم شده ، عملیات اروپایی ما توسط CYSEC اداره می شود ، بنابراین ما در حال حاضر مجاز به انجام مشاغل در اتحادیه اروپا هستیم. ما انتظار داریم که عملیات تجاری انگلیس بدون تغییر باقی بماند و با برنامه های ما برای گسترش ردپای ما در اروپا در پاسخ به افزایش تقاضا از منطقه ادامه خواهد یافت.

هر دو FCA و CYSEC دو تنظیم کننده در صنعت هستند و هر دو به طور مرتب قوانین و راهنمایی های جدیدی را صادر می کنند زیرا چشم انداز نظارتی برای اطمینان از محافظت و برخورد با عادلانه از مشتریان کارگزار تکامل می یابد. به طور کلی ، FCA برای اجرای دستورالعمل های سختگیرانه شناخته شده است. تا همین اواخر ، تفاوت های کمی در مورد سپرده ها و برداشت ها وجود داشت. به عنوان مثال ، برداشت ها باید تحت FCA خودکار شوند و بلافاصله مطابق با درخواست مشتری پردازش شوند. تحت صلاحیت CYSEC ، کارگزاران مجاز به پردازش برداشت ها به صورت دستی و به طور بالقوه پرداخت هستند ، با این حال ، این دیگر اینگونه نیست. امروز ، یک کارگزار تنظیم شده CYSEC باید درخواست مشتری را برای برداشت وجوه در همان روز که درخواست برداشت وجوه انجام شده است ، یا روز کاری بعدی در صورت دریافت درخواست مشتری در خارج از ساعات معاملات عادی ، پردازش کند ، مشروط بر اینکه مانده نقدی در آن باشد. حساب مشتری مثبت است. به همین ترتیب ، به عنوان یک کارگزار تنظیم شده FCA ، ما موظفیم حساب های پول مشتری را با وضعیت اعتماد برای وجوه مشتریان خود جدا کنیم. همین قوانین همچنین در مورد نهاد تنظیم شده CYSEC ما اعمال می شود. از نظر داشتن مجوز FCA ، روش انطباق هنوز تا حدودی سختگیرانه تر از CYSEC است که بسیاری از کارگزاران را به دنبال صدور گواهینامه CYSEC ترغیب کرده است - اگرچه در مورد ما ، ما ابتدا در سال 1997 به گواهینامه FCA خود رسیدیم و می بینیم که CYSEC اقدامات لازم برای افزایشفعالیت نظارتی آن رژیم جدید MIFID 2/MIFIR که از ژانویه سال 2018 به اجرا در خواهد آمد ، تاثیری در این جهت خواهد داشت.

با توجه به اینکه تحولات اخیر CySEC چگونه بر کارگزاران فارکس تأثیر گذاشته است، ما باید با موضع سختگیرانه تر تنظیم کننده در مورد اهرم ها و پاداش ها سازگار شویم. همانطور که در این صنعت بسیار آگاه هستند، برخی از محدودیت های اعمال شده توسط CySEC شامل ممنوعیت ارتقاء پاداش ها، محدودیت قابل توجه در نسبت های اهرمی و، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اجازه برداشت وجوه به مشتریان در همان روز درخواست را شامل می شود. ساخته شده. ابزاری که برای تشویق معامله‌گران به تجارت استفاده می‌شد، اکنون از بین رفته است، بنابراین ما مجبور شده‌ایم استراتژی‌های بازاریابی خود را با تمرکز طولانی‌مدت در ذهن تنظیم کنیم، و توجه بیشتری به ساختارهای پرداخت و روش‌هایی که در آن به تبدیل و نگهداری نزدیک می‌شویم، داشته باشیم. با این وجود، داشتن مهر تایید از یک تنظیم کننده شناخته شده پیامی مثبت برای معامله گران و دارایی ما در جهت ایجاد روابط بلندمدت با مشتری است. اخیراً، CySEC هشدار داده است که "ممکن است بدون نظر قانونی اجازه بازاریابی به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا را ندهد."اگر این امر تأیید شود، می‌تواند تأثیر بیشتری بر بخش کارگزاری قبرس داشته باشد و در عوض از حوزه‌هایی که مقررات راحت‌تری ارائه می‌دهند، حمایت می‌کند. ممکن است وسوسه تمرکز بر مقررات «جهان‌شمول» بیشتر باشد، اما این بدان معناست که باید به دنبال راه‌های بیشتری برای رسیدگی به مشتریان غیر اتحادیه اروپا از کشورهای دارای قانون‌گذار و بدون تنظیم‌کننده باشید. چالش‌های مداومی وجود دارد که البته بر ما تأثیر می‌گذارد، اما مانع برنامه‌های ما برای گسترش بیشتر نمی‌شود.

برای معرفی پلتفرم متاتریدر 5 چه برنامه ای دارید؟به نظر من کارگزاران بیشتر و بیشتری آن را به عنوان یک گزینه به معامله گران خود ارائه می دهند.

MT5 پذیرش آهسته‌تری را از سوی معامله‌گران تجربه کرده است، زیرا بخش بزرگی از جامعه تجاری به پلتفرم MT4 عادت کرده‌اند. هنگامی که MT5 معرفی شد، احساس عمومی این بود که MT4 از قبل همه چیز مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل بازارها و تجارت را در اختیار داشت، بنابراین جذب کندتر شد. با این حال، MT5 شاخص‌ها و ویژگی‌های اضافی و پیشرفته‌تری مانند عمق بازار، تجمیع موقعیت‌ها، اشیاء گرافیکی و بازه‌های زمانی بیشتر و شاخص‌های داخلی بیشتر را ارائه می‌دهد. همانطور که معامله گران از آنچه MT5 برای ارائه دارد آگاه تر می شوند، شروع به پذیرش ویژگی های پیشرفته کرده اند و در نتیجه کارگزاران بیشتری شروع به ارائه آن به عنوان یک گزینه به مشتریان خود می کنند. از نظر برنامه‌های خود در مورد معرفی MT5، به زودی در حال برنامه‌ریزی برای ادغام آن در زیرساخت معاملاتی خود هستیم و در نتیجه دامنه پلتفرم‌های معاملاتی ارائه شده به مشتریان خود را گسترش می‌دهیم.

از نظر من ، به نظر می رسد خرده فروشی فارکس امروزه رکود دارد. HYCM برای نوآوری در صنعت چه برنامه هایی دارد؟

در مقابل ، تمام نشانه ها این است که تجارت فارکس همچنان به رشد بیشتر می پردازد. اگر به طور کلی به صنعت فارکس نگاه کنیم ، می توانیم ببینیم که در سالهای اخیر به سرعت پیشرفت کرده است ، به خصوص در پاسخ به محبوبیت روزافزون تجارت آنلاین فارکس. این گسترش مشارکت در صنعت با تعداد فزاینده کارگزاران فارکس که "فروشگاه راه اندازی کرده اند" نشان داده شده است. افزایش رقابت در بازار بازتابی از این وضعیت است ، بنابراین من معتقدم که بازار اصلاً رکود دارد ، بلکه در حال تحول است. با این حال ، افزایش رقابت و افزایش هزینه های کسب مشتری آشکار است و به همین دلایل ، ما باید دائماً به دنبال راه هایی برای مقابله با این تغییرات و برتری در صنعتی باشیم که قرار است طی چند سال آینده حتی بیشتر تغییر کند. در مورد تغییرات ، مقررات سختگیرانه تر صنعت همچنین به معنای دستورالعمل های سخت تر و اجرای سختگیرانه تر است و مانند سایر شرکت کنندگان در صنعت ، ما مجبور شدیم تمرکز بیشتری را بر روی انطباق داخلی و شفافیت بیشتر قرار دهیم ، اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، این مزایای مثبت خواهد داشتبه مشتریان مااز نظر نوآوری ، پیشرفت های تکنولوژیکی عامل مهمی در توسعه شرکت بوده است. ما به زودی MT5 را در زیرساخت های خود به همراه معرفی گسترش متغیر و افزودن برخی از دارایی های قابل تجارت هیجان انگیز از جمله ارزهای رمزنگاری شده به نمونه کارها درج خواهیم کرد. از آنجا که بازار همچنان در حال تحول است ، ما همچنان به اتخاذ جدیدترین فناوری برای برتری در این بازار در حال تغییر و چالش برانگیز ادامه خواهیم داد.

اگر این مصاحبه را با مدیرعامل HYCM دوست دارید یا فقط نظرات یا ایده هایی برای مصاحبه های آینده دارید ، لطفاً آنها را در زیر ارسال کنید. در صورت تمایل می توانید مصاحبه های دیگر با کارگزاران فارکس نیز بخوانید.




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: